torsdag den 21. juni 2012

Så har roen igen sænket sig over det lille hjem. ;)
Tirsdag blev vi sendt til Svendborg med vores barnebarn, han skulle, (som det nok er bemærket rundt omkring ;) ) til carsting på en ny børne action film. Det blev desværre kun til en statist rolle.


Det er Liam med brillerne.

Onsdag skulle jeg så på sygehuset! Det var med både ængstelse for indgrebet og spænding om hvordan virkningen bliver, det vil bare være lykken at kunne "finde lyden". Da jeg jo er døv på venstre øre kan jeg ikke retnings bestemme lyd så det er lidt spændende. Hvad der ikke var så sjovt var da jeg fik fjernet håret. 
Jeg havde fået at vide at der skulle fjernes lidt hår i operations området, og da sygeplejesken  var færdig var det da også acceptabelt, området kunne dækkes af det hår der ikke måtte væk. Men ak og ve! På vej ud af døren ned til operationen kommer der lige en anden sygeplejeske der mente det ikke var nok, så nu kan det desværre ikke længere kamufleres, men det vokser da heldigvis ud igen.


Sidst men ikke mindst skulle Jan endelig afsted på job igen, nu havde hans ferie også varet længe nok.
Næsten 8 mdr.
Han kunne lige nå at køre mig på sygehuset inden han skulle flyve til Amsterdam. Derfra skal han sejle til Grækenland og ellers bare ligge og hygge sig i Middelhavet.



1 kommentar:

  1. Ja, jeg så jo godt den lille skuespillerspire i tv - samt mormor og morfar! Tillykke til den unge mand - en statistrolle er da altid en begyndelse!

    Også tillykke med den godt overståede operation. Det bliver spændende, hvordan det kommer til at virke for dig!

    - og endelig: tillykke med græsenketilværelsen! Nyd den, så længe den varer, haha :-)

    Vi ses om et par dage!

    SvarSlet